Peipsimaa turismiettevõtjad arendavad Saksa turistidele sobivaid tooteid

Jaanuaris ja veebruaris toimuvates töötubades arutatakse kolme uue marsruudi loomist Peipsimaa külastajatele. Fookuses on eelkõige Saksa turismiturg ja sakslastele mõeldud teenuste arendus. Arutatakse nii pakutavaid teenuseid kui võimalusi hooajalisuse vähendamiseks.


Turismiekspert Aivar Ruukeli eestvedamisel koostatakse kolme erineva marsruudi kirjeldused. Teekonna pikkuseks on 60-80 km ning detailsed kirjeldused hakkavad sisaldama infot nii majutuse, toitlustuse, piirkonna vaatamisväärsuste kui aktiivtegevuste kohta. Saksa turu eripäraks on ootused pakutavate teenuste kõrgele kvaliteedile ning stabiilsusele, mis seab omakorda kõrged nõudmised turismiteenuste pakkujatele endile.

Peipsimaa kolm turismimarsruuti saavad olema osa ühisest Saksa turule suunatud tootekataloogist, kus lisaks Pepsile tutvustatakse marsruute Pyhäjärvi and Näsijärvi (Soome), Åsunden, Järnlunden and Stora Rängen järvede (Rootsi) ning Burtnieki järve (Läti) piirkonnas.

Saksa turismiturule sobilike toodete ja teenuste välja töötamist toetab Interreg Kesk-Läänemere programm projekti „Lakesperience“ abil. Projekti kaasfinantseerivad Siseministeerium ja Kodanikuühiskonna Sihtkapital.

Lisainfo: Margit Säre, margitsare @ gmail.com, Peipsi Koostöö Keskus

#Lakesperience

Eelmine
Gruusia sotsiaalse ettevõtluse teemalise arengukoostöö projekti lõppseminar ja Gruusia partneri toodete esitlus, 11. jaanuaril Eesti saatkonnas Tbilisis
Järgmine
Sotsiaalreklaamikonkursi parimad tööd räägivad nii jäätmetest ja loodusreostuses, GMO-st kui ka inimeste elustiilist ja valikutest.

Lisa kommentaar

Email again: